HALAMAN

Sabtu, 27 Februari 2010

Majlis Dua Dalam Satu

Khamis 25 Februari 2010. Pihak Sekolah telah pun mengadakan 2 majlis dalam sehari iaitu majlis bertahlil dan juga majlis penutup dikir syarafil anam sempena maulidurassul yang telah dibuat di bilik amali sekolah.
 
Majlis bertahlil dijalankan pada sessi awal iaitu bagi murid darjah pra, satu dan empat yang mana diketuai oleh cikgu Hjh Masniah dan beberapa guru perempuan yang lain. Majlis bertahlil ini juga merupakan salah satu aktiviti setiap penghujung bulan bagi sekolah ini.

Kira - kira jam 4.15 petang iaitu selesai sahaja sembahyang berjemaah bagi murid sessi akhir darjah 2,3 dan 4, majlis penutup dikir syarafill anam pun dijalankan di tempat yang sama yang diketuai oleh cikgu Azamany.
Bagi memeriahkan lagi majlis petang itu ialah merenjis minyak harum kepada murid - murid sekolah ini. Majlis diakhiri dengan doa selamat dan doa peliharakan Sultan bagi memohon keamanan dan kesejahteraan negara kita dan ianya jua bagi memohon keberkatan didalam sambutan hari kebangsaan dan sambutan maulidurasul pada tahun ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan